Після того, як ви вже ознайомилися з великою кількістю інформації, і точно визначили, що саме вам необхідно (площа, планування і так далі), наступає не менш відповідальний момент. Він полягає в пошуку нерухомості Івано-Франківська. Здавалося б, немає нічого простішого. Достатньо тільки зайти і інтернет, вибрати вподобані варіанти, здзвонитися з продавцем і приступити до оформлення договору. Але не завжди все виходить настільки гладко і зручно.
Деякі споживачі, які прагнуть купити квартиру в Івано-Франківську, воліють давати власні оголошення в надії, що їх переглянуть продавці, і самі будуть дзвонити. Але насправді подібні пропозиції залучають тільки ріелторів і посередників, причому далеко не самих професійних і відповідальних. Великі ріелторські агентства і компанії подібним чином не стануть шукати клієнтів. Їм достатньо своєї реклами для залучення споживачів.
На даний момент фахівці виділяють три основних дієвих способи з придбання та пошуку нерухомості. Вони наступні:
За допомогою інтернету. На різних сайтах, як спеціалізованих, так і універсальних, продавці викладають свої пропозиції. Можна скористатися ними. Велика ймовірність, що серед тисячі пропозицій, ви знайдете саме ту квартиру, яка більше за інших вас влаштує, як за своїми характеристиками, так і питанням вартості.
Також можна скористатися допомогою друкованих видань. У газетах і журналах теж викладаються різні пропозиції. Серед них теж досить-таки часто зустрічаються цілком прийнятні і хороші варіанти. Однак не зайвим буде проглянути і сайти в інтернеті, якщо ви поки, що шукали нерухомість тільки за допомогою друкованих видань.
За допомогою соціальних мереж. Сьогодні вони працюють за принципом сарафанного радіо. З їх допомогою можна поширити рекламу настільки ефективно і добре, що позаздрять багато рекламних професійних агентств. Також не можна не відзначити незаперечну перевагу - такий підхід до пошуку квартири є повністю безкоштовним, витрачати ви будете тільки свій час і кілька Мб інтернет-трафіку.
Таким чином, на даний момент є безліч способів безкоштовного пошуку нерухомості. Але всі вони припускають те, що ви будете самостійно добирати та відсівати не потрібні вам варіанти, якщо це за вас не зробить бюро нерухомості. Також врахуйте, що всю документацію вам прийдеться перевіряти самостійно. Це може забрати багато часу та нервів, а можливо і зайвих розходів яких можна було б уникнути довіривши цю справу професіоналам бюро нерухомості "Метраж".
Сім'ям та громадянам, які потребують власної нерухомості, найвигідніше підібрати для зведення будинку або котеджу красиве місце з усіма необхідними умовами для подальшого комфортного проживання. Це може бути, наприклад, ділянка в районі Калинової Слободи. Основні переваги проживання в цьому та інших прилеглих районах Івано-Франківська – максимальна наближеність до міста, мальовнича природа, зручна транспортна розв'язка, а також свіже повітря.
Детальніше про плюси
Число людей, які бажають жити в приміській зоні Івано-Франківська, постійно збільшується, оскільки це вигідно з фінансової сторони - сумарна вартість всього житла значно дешевше ціни будь-якої міський новобудови, та й присутня можливість легко добиратися на роботу.
Заміський будинок - це відмінна можливість влаштовувати в теплу пору року пікніки на природі. Шашлики, гамак, свіжі овочі і багато інших приємних речей, що може бути ще краще ?! Таке проведення часу піде на користь кожній людині - дорослим і особливо дітям.
У кожному разі купівля землі - це досить вигідне капіталовкладення навіть для випадку, коли доводиться відкладати будівництво будинку на невизначений термін. Головне при цьому відповідально підійти до вибору ділянки і передати документальне оформлення в надійні руки!
Бажання мати більше свободи і простору, дихати чистим повітрям і споглядати прекрасний природний ландшафт завжди присутній у мешканців мегаполісів і великих міст. А збільшення темпу життя призводить до появи необхідності вирватись із "полону" бетону та асфальту хоча б на вихідні. І тоді ви ловите себе на думці: «Все, вирішено - куплю ділянку!».
Кожна сім'я по-своєму організовує відпочинок за містом. Одні мають на дачі власний город і сад, на якому вирощують улюблені овочі, зелень, фрукти і ягоди. Інші люблять купатися у місцевому ставку або у своєму басейні, ходити з дітьми на риболовлю, паритися в лазні і влаштовувати пікніки. Третім вдається поєднувати і те, і інше.
Як вибрати ділянку для дачі
Сьогодні існує досить велика кількість варіантів придбання будинків і котеджів за міською межею в різних мальовничих місцях. Будівлі й ділянки настільки різноманітні, що можуть задовольнити практично будь-який попит. Але все ж, є чимало охочих пройти весь шлях по зведенню дачного будинку та облаштування ділянки з самого початку. Це дозволяє реалізувати всі свої ідеї і уникнути одноразових великих витрат.
При виборі земельної ділянки в дачному селищі необхідно врахувати наступне:
транспортну доступність і віддаленість від вашого основного місця проживання;
наявність можливості підключення і використання енергоносіїв, таких як електрика і газ;
присутність інженерних комунікацій у вигляді водопроводу і каналізації;
близькість до лісових масивів і водоймищ;
наявність і рівень розвитку інфраструктури дачного селища (магазини, дороги, охорона території).
Чим більше з перерахованого буде застосовано до обраного місця для майбутнього будівництва, тим комфортніше і повно цінніше буде ваш відпочинок після його закінчення. Проте, слід пам'ятати, що кожен пункт додає вартість вашої ділянки.
Більша половина квартир, придбаних в нашій країні, купується на вторинному ринку. Це викликано тим, що придбання вторинного житла в даний час значно безпечніше довгого і ризикованого процесу пайової участі у будівництві. До того ж, розбіжність у вартості на вторинне житло і житло в новобудовах не так вже й велика, тому простіше трохи переплативши стати власником квартири вже сьогодні.
Придбання квартири!
При покупці вторинного житла існує своя специфіка, враховувати яку необхідно всім, хто бажає змінити свої житлові умови. Якщо їх не брати до уваги, існує великий ризик залишитися без власної квартири або витратити багато часу і коштів на судові розгляди через неправильне оформлення документів, невстановлених свого часу обтяжень або інших причин.
У першу чергу при купівлі житла необхідно звертати увагу на різницю в цінах на вподобану квартиру і на подібне житло ринку в цілому, зіставте ціни на продавані квартири в Івано-Франківську. Причиною для пильної уваги повинно послужити те, якщо ціна на продавану квартиру сильно занижена. Провести додаткову перевірку доцільно було б і в тому випадку, якщо в цьому будинку одночасно продається велика кількість квартир.
При покупці не забувайте про перспективу подальшого розвитку району. Якщо ви хочете уникнути в ситуації, коли навколо вашого нового будинку буде проводиться додаткове будівництво, заздалегідь уточніть в районній адміністрації плани на майбутнє будівництво в цьому районі. Перевірте наявність найближчих торгових об'єктів, дитячого садка і школи, наскільки зручно транспортне забезпечення. Найціннішу і свіжу інформацію, ви зможете отримати від пенсіонерів, відпочиваючих на лавочці біля під'їздів. Ви отримаєте відповіді на всі задані вами питання, починаючи від наявності проблем з водопостачанням і закінчуючи ситуацією зі злочинністю в районі.
Вимагайте у продавця довідку з паспортного столу, в якій є відомості про прописаних на даний момент мешканцях. Якщо квартира приватизована, то уточніть, на момент приватизації проживали в ній неповнолітні та брали участь у приватизації. Існує ризик, що досягнувши повноліття, ніхто не зажадає через суд визнання угоди купівлі незаконною. При наявності прописаних дітей, не забудьте перевірити, куди і коли їх виписали, так як незаконна виписка неповнолітніх зберігає за ними право на користування житлоплощею. Існує і ще один нюанс, якщо з квартири виписаний один із власників, що знаходиться в місцях позбавлення волі. У цьому випадку вимагайте від продавця законодавчо завірену згоду цієї особи на продаж квартири, в іншому випадку відбувши покарання, він через суд вимагатиме визнати угоду купівлі - продажу недійсною.
Найкращим варіантом звести до мінімуму всі виникаючі обставини - це звернеться за кваліфікованою допомогою в бюро нерухомості. У цьому випадку у вас може виникнути питання, яке бюро вибрати. Велику і відому фірму або поменше, до приватного маклера, де плата за послуги нижче? Приказка про скупого, який платить двічі, свою правоту може виправдати і у вашому випадку. Найвагомішим чинником який буде служити при виборі бюро нерухомості це наявність юриста який забезпечить повний професійний супровід угоди купівлі - продажу житла з урахуванням усіх вимог клієнта.
Для того щоб звести до мінімуму ризик покупки квартири, звертайтеся за кваліфікованою і професійною допомогою в бюро нерухомості "Метраж" м. Івано-Франківськ вул. Тичини 8-А тел. 77-96-95
Оцінка житлової нерухомості - важливий аналітичний процес, що визначає фізичні, економічні та соціальні чинники, які мають безпосередній вплив на вартість майна. По суті - це професійний звіт про вартість нерухомості для подальших комерційних дій з об'єктом. Сучасний ринок нерухомості дуже нестабільний і покупець / продавець зобов'язаний розуміти тонкощі ринкової вартості майна, щоб не потрапити в неприємну ситуацію, коли нерухомість продається / купується за менші гроші, ніж вона реально коштує.
Одне з найважливіших завдань експертів, які проводять оцінку майна, - правильно оцінити вартість майна, яка об'єктивно відображає конкретну ситуацію на ринку. Оцінка нерухомості враховує ринкову вартість, ліквідаційну вартість, вартість заміщення, відтворення, ліквідаційну вартість, заставну, інвестиційної тощо.
Щоб з нерухомим майном можна було робити різні операції (купівля, продаж, передача в дар та ін.), Необхідно зробити оцінку житлової нерухомості. Ця дія убезпечить вас від можливих шахрайських дій та мінімізує ризики. Оцінювач надасть точну та актуальну інформацію про вартість придбаного або продаваного вами майна і відобразить результати оцінки у звіті.
Оцінка житлової нерухомості необхідна, якщо:
здійснюється купівля / продаж;
планується угода у нотаріуса (оцінюється майно для заповіту, передачі в дар);
з метою страхування;
якщо планується отримання банківського кредиту;
у разі майнового спору;
для оренди нерухомості;
коли планується приватизація майна;
з метою визначення матеріального збитку;
для судового розгляду;
при ліквідації або реорганізації підприємства.
Також, сьогодні обов'язково проводити оцінку житлової нерухомості при її оподаткуванні. Оцінка майна в цьому випадку - відправна точка купівлі / продажу нерухомості для цілей оподаткування, а вартість відштовхується від вказаної ціни в договорі.
Перелік необхідних для оцінки майна документів:
Правовстановлюючі документи, тобто документи, на підставі яких квартира належить господарю. Це може бути договір купівлі-продажу, договір дарування, міни, свідоцтво про право власності, рішення суду тощо.
Технічний паспорт БТІ.
Паспорт власника (співвласника) квартири. У випадку смерті власника необхідно надати свідоцтво про смерть, документ, який пов'язує померлого та спадкоємця (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, рішення суду тощо), паспорт спадкоємця.
На минулому тижні парламент прийняв в цілому зміни до Житлового кодексу, якими заборонив використання житла для виробничих потреб. Юристи говорять, що нехитра, на перший погляд, новація дозволить ліквідовувати в колишніх квартирах не лише офіси але і аптеки, перукарні, відділення банків і магазини.
Спочатку підготовлений депутатами законопроект "Про внесення змін до ст. 6 Житлового кодексу (відносно визначення житлової і загальної площі об'єктів житлової нерухомості)" не припускав кардинальних змін. І, як запевняють автори документу, носив чисто технічний характер. Зокрема, законодавчо закріплював за деякими приміщеннями (ванна кімната, лоджії, балкони, кухня, комори і коридори) статус нежитлових. На сьогодні цей статус, а також порядок розрахунку житлової площі квартири закріплений внутрішніми інструкціями БТІ і за бажання забудовника може бути оспорений. Проте після доопрацювання законопроекту профільним комітетом ВР з будівництва його суть була повністю змінена шляхом маніпулювання формулюваннями.
Діючі зараз норми Житлового кодексу забороняють надавати в житлових будинках приміщення для промислових потреб. Оновлена ж версія кодексу встановлює заборону на надання квартир для виробничих потреб. "Це істотно розширює спектр дії документу. Згідно з інструкціями Міністерства охорони здоров’я, виробничими вважається приміщення, в якому постійно або періодично ведеться трудова діяльність. У Міністерстві соціальної політики це формулювання розширюють: виробнича діяльність може бути пов'язана не лише безпосередньо з процесом випуску товарів, але і з управлінням яким-небудь підприємством. Фактично розміщення в квартирах аптек, перукарень, магазинів нотаріальних і юридичних контор, а також інших організацій після набуття чинності правок до Житлового кодексу буде визнано незаконним. Хто стане виселяти комерційні структури з житлових будинків і хто зможе ініціювати таке вирішення питання, новий закон не обумовлює. Сьогодні покарати за розміщення промислових об'єктів в квартирі може санепідемстанція. Аналогічно вона ж повинна контролювати і дотримання заборони на експлуатацію для виробничих потреб. "Санітарні інспектори напевно апелюватимуть не стільки до того, що в житловому будинку розташували виробництво скільки до неналежних умов праці співробітників офісу, розміщеного в колишній квартирі. У санепідемстанції є повноваження на цій підставі припиняти діяльність підприємств. Фіксувати правопорушення, пов'язані з неналежним використанням житла, можуть і дільничні міліціонери, які потім передають ці дані в ЖЕК. Той, у свою чергу може звертатися до суду із скаргами на спричинення шкоди від розміщення виробничих приміщень у будинку. Аналогічні позови до суду можуть подавати і мешканці будинку, в якому розташований офіс або магазин. Виселити офіс суд не зможе але йому цілком під силу призначити таку компенсацію за шкоди, що завдається, що підприємцям буде простіший самим з'їхати. За словами юристів, максимум, чого варто побоюватися власникам офісів, так це штрафів. Причому, оскільки "провина" у вигляді розміщення офісу в квартирі ніяк не можна назвати тяжкою, швидше за все, вони будуть невисокими. Інша справа що застосовуватися штрафи можуть необмежена кількість разів. Законодавчі новації можуть виявитися на руку і податківцям, оскільки допоможуть їм виводити з тіні прибутки орендодавців, які здають свої квартири внайми під офіси і магазини часто не переводячи житло до нежитлового фонду. З введенням законодавчої заборони на розміщення офісів в житлових будинках у податківців з'явиться формальний привід для перевірок. І в кожному новому випадку вони отримуватимуть відразу двох потенційних "клієнтів": нелегального орендодавця і орендаря. У виграші опиняться власники офісних центрів. Сьогодні попит на офісні площі в нових центрах невеликий. І не виключено, що автори документу, що мають відношення до будівельного бізнесу захотіли допомогти колегам притягнути нових клієнтів. Але ж житло орендується під офіси нерідко саме через відсутність фінансової можливості зняти приміщення в спеціально зведених для цього будівлях. Тому навіть таке штучне стимулювання попиту на комерційну нерухомість навряд чи приведе до істотного приросту клієнтів офісних і торгових центрів. Втім, як запевняють правознавці, у разі підписання Президентом згаданих змін до Житлового кодексу виселення магазину або офісу з житлового будинку можна буде оспорити в суді. Оскільки положення документу суперечать нормам інших законів. Згідно з Цивільним кодексом власник майна може розпоряджатися їм на власний розсуд. Під дію цієї норми підпадають як власники житла, що здається під офіси і магазини, так і бізнесмени, що купляють квартири з цією ж метою. Господарський кодекс обумовлює можливість використовувати свою нерухомість в комерційних цілях. Більше того, приватні підприємці можуть реєструватися за місцем проживання, що надає їм право не лише жити, але і працювати у своїх квартирах. Незрозуміла подальша доля офісних і торгових приміщень, спочатку запроектованих в новобудові. Адже вони чітко підпадають під визначення "приміщення в житлових будинках", на які поширюється заборона. Крім того, незрозуміло, куди повинні діватися орендодавці квартири яких вже переобладнувані під офіси або склади. Очевидно, що ця недомовленість укупі з суперечністю законодавства дадуть цілком очікуваний ефект: розширять можливості для неофіційних заробітків численної армії контролерів.